Plezališče Kegl

12/01/2014
Objavljeno v Športno plezanje

Če si pri plezanju želite miru, potem bo to manjše lokalno plezališče prava izbira za poletno poplezavanje. Nahaja se daleč stran od vrveža, v gorskem ambientu ob vznožju Rombona in ponuja pogled na Bovško kotlino. Je primerno za začetnike, saj prevladujejo lažje in krajše smeri.

Kako do plezališča: plezališče se nahaja v neposredni bližini Bovca. V Bovcu si za orientirno točko vzamete cerkev. Mimo nje se zapeljete navzgor proti Kaninski vasi in nadaljujete naprej (cca 1,7 km) vse do razcepa, kjer z glavne ceste zavijete desno na makadamsko vozišče. Čez 200 metrov ga v križišču zapustite in zavijete desno (tokrat v oster ovinek) ter nadaljujete po ozki asfaltni ovinkasti cesti vse do njenega konca (cca. 1,8 km). Parkirate na razširjenem delu makadama, 50 metrov za vodnim koritom. Parkirišče je hkrati izhodišče planinske poti na Rombon.

Dostop: od parkirišča sledite širši poti, ki vas sprva vodi skozi leso (zapiraj za seboj!), nato pa mimo hiš in staj za drobnico. Kmalu se na levi odcepi zložna potka, ki vas čez čas pripelje do ponovne ograde (zapiraj za seboj!). Potki sledite vse do vznožja stene, kjer v kratkem uzrete potek smeri sektorjev B in C. Za sektorja D in E se je potrebno še malo sprehoditi po dobro uhojeni potki.

Najprimernejši čas: zaradi ugodne lege je plezanje možno čez celo leto. Poleti so stene popoldne v senci.
Orientacija stene: plezališče je orientirano proti jugovzhodu.
Opozorilo: Parkirate na koncu asfaltne ceste, ki se nahaja 50 metrov za vodnim koritom. Pot vodi mimo hiš in hlevov za drobnico, zato obvezno zapirajte vrata ograd za seboj!
Prevladujejo krajše in dobro opremljene smeri v navpičnih in položnih ploščah s kompaktno skalo, ki daje vtis zasiganosti. Smeri ponujajo plezanje, katerega se bodo razveselili začetniki.

Število smeri: 26

Težavnost: 4a / 7b

Višina smeri: 8 - 20 m

Dolžina dostopa: 15 min

Nadmorska višina: 720 m

Prebrano 1007 krat Nazadnje urejano na 0, 14.10.2023 11:32
Oceni ta prispevek
(2 glasov)
Več iz te kategorije: Plezališče Kal-Koritnica »