Plezališče Kal-Koritnica

12/09/2014
Objavljeno v Športno plezanje

Dolina Trente in reka Soča nudita veliko možnosti za aktivno preživljanje poletnega dopusta. Če vas poleg ostalih športnih dejavnosti zamika še skala, potem je obisk tega plezališča nadvse priporočljiv. Plezališče odlikuje mirna in urejena lokacija sredi gozda. Največ veselja bodo imeli plezalci začetniki, saj se glavnina smeri giblje v spodnjem težavnostnem razredu.

Kako do plezališča: iz Bovca se peljete proti dolini Trente (smer prelaz Vršič) do naselja Kal-Koritnica, kjer ob glavni cesti na makadamskem parkirišču pustite avtomobil.

Dostop: od parkirišča se usmerite mimo hiš in sledite markacijam za Svinjak vse do vodohrana, katerega zaobidete ter nadaljujete levo (desno Svinjak) po dobro shojeni stezici, ki vas v kratkem pripelje do prvega sektorja plezališča. Od parkirišča imate 10-15 min dostopa.

Najprimernejši čas: poletje

Orientacija stene: plezališče je orientirano proti zahodu.

Opozorilo: Pri prehodu skozi ograde je potrebno za seboj zapirati vrata za živino!

V prijetnem plezališču sredi gozda prevladujejo navpične, vzorno opremljene smeri po ploščah. Ker je plezališče v poletni sezoni deležno relativno velikega obiska, so nekatere (predvsem lažje) smeri zlizane. Stena se po dežju počasi suši in zna biti včasih prašna. Plezališče ima urejene sanitarije.